Menu

O firmie

Dyrektor zarządzający agencji

 

Łukasz
Wodnicki

Z branżą reklamową związany jest od ponad 9 lat. Zawodowe szlify zbierał w mediowych spółkach z globalnym zapleczem: Mediacom (WPP), Media Direction (OMD) oraz Brand Connection (IPG). Ma doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowymi zespołami. W dorobku ma doradztwo i obsługę klientów z wielu sektorów: telekomunikacja (Plus), FMCG (Coca-Cola, S.C. Johnson), motoryzacja (VW grupa), finanse (BPH, Vivus, Ergo Hestia), farmacja (Polpharma, Pfizer/ Wyeth, Nursea) oraz telewizja (Cyfrowy Polsat).
Czytaj więcej...

 

Założyciele
WPA Health

Ich bezpośrednie zaanżagowanie, wieloletnie doświadczenie w branży i świeży umysł są gwarantem najwyższej jakości.

Jarosław
Sosiński

Przygodę z branżą rozpoczął w 2004 roku w CR Media Consulting, kolebce polskiej reklamy online, gdzie odpowiadał za obsługę największych domów mediowych. W 2006 roku rozpoczął wspołpracę z ZenithOptimedia Group, gdzie od podstaw stworzył i zarządzał komórką Zed Digital (obecnie Performics). W 2009 roku przeszedł na stronę wydawcy i objął stanowisko szefa sprzedaży agencyjnej w biurze reklamy GG Network/Allegro. W 2012 roku ponownie podjął się tworzenia i zarządzania komórką interaktywną w domu mediowym Equinox Polska.
Założyciel White Paper Agency, odpowiada za tworzenie i audyt strategii komunikacji dla jej klientów.

Czytaj więcej...

Łukasz
Sysa

W branży mediowej od 2005 roku. Początkowo pracował w platformie cyfrowej Canal+, gdzie jako project manager tworzył telewizyjne aplikacje interaktywne. Potem dołączył do Zed Digital w ramach struktur Zenith Optimedia Group, by w 2009 roku podjąć decyzję o przejściu na stronę wydawcy i związać się z biurem reklamy Wirtualnej Polski, gdzie prowadził team kreatywny w ramach Działu Akcji Specjalnych. W roku 2011 rozpoczął współpracę z domem mediowym Equinox Polska i objął stanowisko szefa strategii digital.
Założyciel White Paper Agency, pełni funkcję Prezesa Zarządu oraz odpowiada za przygotowywanie strategii marketingowych dla jej klientów.

Czytaj więcej...

Sławek
Wzorek

Swoją wiedzę i doświadczenie zdobywał w domu mediowym Initiative Media, w którym pracował od 2006 roku. Zaczynał od obsługi kampanii we wszystkich mediach, ale szybko ukierunkował swoje zainteresowania i zaczął specjalizować się w reklamie telewizyjnej. Rozpoczął koordynację pracy działu telewizyjnego, a jednocześnie rozwijał narzędzia oraz kompetencje telewizyjne agencji. W 2011 roku objął stanowisko Head of TV, na którym zarządzał wszystkimi obszarami telewizyjnymi związanymi z funkcjonowaniem domu mediowego.
W White Paper Agency odpowiada za tworzenie strategii komunikacji, wykorzystując możliwości, jakie daje telewizja oraz video online.

Czytaj więcej...

Każdy z projektów ma swojego project managera. Jednak w proces opracowania, wdrożenia i realizacji projektu zaangażowane są wybrane zespoły specjalistów.

Strategia

Zajmuje się analizą rynku, trendów i konkurencji, by następnie wyznaczyć wspólne cele i opracować strategię dostosowaną do potrzeb Klienta.

Kreacja

To zespół copywriterów i art directorów, którzy pod dyktando strategii opracowują koncepcję reklamową.

Client Service

Zespół project managerów, którzy na swoim koncie mają dziesiątki zrealizowanych projektów z zakresu marketingu farmaceutycznego. Dbają o terminowość, organizację pracy zaangażowanych zespołów, a także o jakość realizowanych projektów.